Οι τωρινές επιχειρηματικές πρακτικές σχετικά με τη διαφήμιση στο διαδίκτυο φέρνουν τους δικτυακούς τόπους να διαχειρίζονται τον διαφημιστικό τους χώρο και να προβάλλουν διαφημίσεις στους επισκέπτες τους σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία:
Τωρινές επιχειρηματικές πρακτικές διαφήμισης μέσω Internet
Ο χρήστης συνδέεται με τον πάροχο διαδικτυακής σύνδεσης μέσω μηχανισμού πιστοποίησης (authentication).
Ο χρήστης ζητάει να δει κάποια ιστοσελίδα μέσω κλήσης πρωτοκόλλου HTTP που πραγματοποιεί στον πάροχο.
Ο πάροχος επικοινωνεί με τον εξυπηρετητή του δικτυακού τόπου και ζητάει την σελίδα.
Ο εξυπηρετητής του δικτυακού τόπου επικοινωνεί και με άλλους εξυπηρετητές για να ζητήσει περιεχόμενο που θα ενσωματώσει στη σελίδα.
Οι άλλοι εξυπηρετητές ενσωματώνουν το περιεχόμενο τους στο περιεχόμενο του κύριου εξυπηρετητή του δικτυακού τόπου.
Ο κύριος εξυπηρετητής του δικτυακού τόπου αποστέλλει τη σελίδα στον πάροχο.
Ο πάροχος τροποποιεί την σελίδα με τοπικά στοχευόμενο διαφημιστικό υλικό ανάλογα με την γεωγραφική προέλευση του χρήστη.
Ο πάροχος αποστέλλει την τροποποιημένη σελίδα στον χρήστη.
Οι δικτυακοί τόποι προσπαθούν να κατηγοριοποιήσουν τους επισκέπτες τους ανάλογα με το καταναλωτικό τους προφίλ και να προβάλλουν στοχευμένες διαφημίσεις σε αυτούς. Όμως δεν έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν με ακρίβεια την γεωγραφική προέλευση των επισκεπτών τους, και έτσι πολύ συχνά προβάλλουν διαφημίσεις που δεν παρουσιάζουν κανένα ενδιαφέρον για τους επισκέπτες τους.
Η διαδικασία κατά την οποία οι δικτυακοί τόποι διαχειρίζονται την προβολή διαφημίσεων, εξ ορισμού δεν επιτρέπει την προβολή τοπικά στοχευόμενων διαφημίσεων στους επισκέπτες τους (όταν ο δικτυακός τόπος βρίσκεται στις ΗΠΑ είναι πρακτικά αδύνατο να στοχεύσει μέρος των διαφημιστικών μηνυμάτων του στους χρήστες μιας γεωγραφικής περιοχής της Θεσσαλονίκης - πχ. της Καλαμαριάς).
Σε αντίθεση, το αναπτυχθέν σύστημα επιτρέπει όχι πια στους δικτυακούς τόπους, αλλά στους πάροχους διαδικτυακής σύνδεσης του χρήστη (Internet Service Providers - ISPs) να διαχειρίζονται τον διαφημιστικό χώρο των δικτυακών τόπων (σε συνεργασία με τους δικτυακούς τόπους) και να προβάλλουν διαφημίσεις τοπικά στοχευμένες στους επισκέπτες τους, σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία:
Διαφήμιση μέσω Internet με το αναπτυχθέν σύστημα
Ο χρήστης συνδέεται με τον πάροχο διαδικτυακής σύνδεσης μέσω μηχανισμού πιστοποίησης (authentication).
Ο χρήστης ζητάει να δει κάποια ιστοσελίδα μέσω κλήσης πρωτοκόλλου HTTP που πραγματοποιεί στον πάροχο.
Ο πάροχος επικοινωνεί με τον εξυπηρετητή του δικτυακού τόπου και ζητάει την σελίδα.
Ο εξυπηρετητής του δικτυακού τόπου αποστέλλει τη σελίδα στον ISP μαζί με ένδειξη που επιτρέπει την ενσωμάτωση τοπικά στοχευόμενης διαφήμισης.
Ο ISP επικοινωνεί με το αναπτυχθέν σύστημα, αποστέλλοντας πληροφορία σχετικά με την γεωγραφική προέλευση του χρήστη.
Το σύστημα αποστέλλει σχετική διαφήμιση στον ISP, ο οποίος το ενσωματώνει στη σελίδα.
Ο ISP αποστέλλει την τροποποιημένη σελίδα στον χρήστη.
Το πλεονέκτημα του συστήματος είναι ότι επιτρέπει στους εξυπηρετητές της εφαρμογής να λαμβάνουν υπ' όψη τη γεωγραφική προέλευση του χρήστη και έτσι να προσαρμόζουν
και να διαφοροποιούν την διαφήμιση που του αποστέλλουν με βάση αυτά τα στοιχεία (την γεωγραφική του προέλευση).
Η τεχνολογία του συστήματος παρουσιάζεται συνοπτικά στο παρακάτω σχήμα:
Αρχιτεκτονική Συστήματος
Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.