Το σύστημα αναλαμβάνει την προβολή στοχευόμενων διαφημίσεων στους χρήστες του διαδικτύου ανάλογα με την γεωγραφική τους προέλευση. Έτσι επιτρέπει την εφαρμογή μιας νέας επιχειρηματικής πρακτικής σε σχέση με την διαφήμιση στο διαδίκτυο.
Οι τωρινές επιχειρηματικές πρακτικές προϋποθέτουν ότι η διαφήμιση μπορεί να ενσωματοθεί στο περιεχόμενο
του παγκόσμιου ιστού (World Wide Web) στην πηγή (στον δικτυακό τόπο). Αντίθετα, το αναπτυχθέν σύστημα επιτρέπει την ενσωμάτωση της διαφήμισης
στο περιεχόμενο του παγκόσμιου ιστού στο σημείο διανομής του (στον πάροχο διαδικτυακής σύνδεσης), όπως συμβαίνει με τις επιχειρηματικές πρακτικές σε όλα τα
υπόλοιπα μέσα επικοινωνίας (τηλεόραση, ραδιόφωνο, Τύπος).
Η εφαρμογή αυτής της επιχειρηματικής πρακτικής μπορεί να οδηγήσει σε πλεονεκτήματα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη:
Για τους παροχείς περιεχομένου, ενισχύει την σχετικότητα και ποιότητα των διαφημίσεων που επιδεικνύουν στους επισκέπτες τους, και τους βοηθάει να πετύχουν υψηλότερες τιμές στην πώληση του διαφημιστικού χώρου. Βοηθάει τα μεγαλύτερα web sites να πουλήσουν διαφημιστικό χώρο που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχε μεγάλη οικονομική αξία, και τα μικρότερα να αρχίσουν να πουλούν διαφημιστικό χώρο.
Για τους διαφημιζόμενους, επιτρέπει την προβολή τους μόνο σε καταναλωτές της περιοχής τους, και έτσι τους βοηθάει να επιτύχουν ιδιαίτερα υψηλές αποδόσεις σε σχέση με το διαφημιστικό κόστος.
Για τους ISP προσφέρει μια νέα ιδιαίτερα προσοδοφόρα πηγή εσόδων.
Για τους χρήστες, "παντρεύει" το επιθυμητό περιεχόμενο των web sites που επισκέπτονται με τοπικού ενδιαφέροντος διαφήμιση. Επίσης οδηγεί σε γρηγορότερη "φόρτωση" των σελίδων που επισκέπτονται, καθώς οι διαφημίσεις "φορτώνονται" από τοπικές cache και όχι από απομακρυσμένους δικτυακούς τόπους.
Για περισσότερες πληροφορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.