Με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα ΠΑΒΕΤ-ΝΕ της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας, η Tero ανέπτυξε σύστημα προβολής διαφημίσεων σε χρήστες του διαδικτύου, που διαφοροποιούνται ανάλογα με τη γεωγραφική προέλευση και τα ενδιαφέροντα τους.
Το σύστημα που αναπτύχθηκε επιτυγχάνει την επίδειξη στοχευόμενων διαφημίσεων στους χρήστες
του διαδικτύου μέσω της αλλαγής των διαφημίσεων που υπάρχουν στης ιστοσελίδες που επισκέπτεται ο χρήστης με διαφημίσεις που προέρχονται από επιχειρήσεις
της γεωγραφικής περιοχής του. Η διαδικασία της αλλαγής των διαφημίσεων πραγματοποιείται στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές του πάροχου υπηρεσιών Internet (ISP) του χρήστη.